Тема. Методи комуністичного тоталітарного виховання, «перевиховання»; основні суперечності процесу формування колективної свідомості та поведінки молоді та дітей як одного з основних чинників легітимації та підтримки комуністичної влади.
Перегляньте відео. Про формування якої якості характеру підлітків у ньому йдеться? Чому ця риса була важливою у радянському суспільстві? Як ви ставитеся до цієї риси характеру людини?
Опрацюйте матеріали за посиланнями або перегляньте відео (див. нижче) і дайте відповіді на запитання:
1. Які дитячі та молодіжні організації існували в СРСР?
2. Чи можна їх назвати інструментами радянської пропаганди та легітимізації (узаконення) у свідомості дітей і молоді радянської ідеології? Обгрунтуйте свої висновки.
Немає коментарів:
Дописати коментар